snorigt värre

varför kan inte livet lämna mig ifred?
*ååååhhhh*

Jag Vill Ha Semester! Så Låt Mig Ha Det Då!!!
(skulle verkligen Gud finnas?!)

Dagen idag fortsatte ungefär i oturens fotspår. *grinar ännu mer*
Kuggade för första gången på en tenta. OK, det är inte hela världen, verkligen inte. Men va FAN?! *river mitt hår* Ge mig ork å tålamod! Vem pratar jag med egentligen?!

Emelie å jag sitter av tid i biblioteket. Skrattar mest.
Mitt snoriga papper kan snart skickas in till nått slags rekord för världens mest snorigaste papper.
Här snackar vi välanvänt och inte minst - återanvänt.

Fortfarande grymt förkyld, hemsk hostar. (ungefär så jag avlider av luftförorening när jag hostar å hostar, fram å tillbaka. mina äckliga invärtes hostklumpar å avgaser...)

Jag hoppas verkligen jag hinner avreagera mig med detta lilla blogginlägg innan datorn dör.  FÖR! Efter gårdagens haveri (och lagning trodde jag) dog den nyss till blåskärm igen! *gaaalen*

Stackars barn ikväll.
Å vinflaskan i herrns kylskåp kommer att behövas!
Härmed säger jag nog upp mitt liv för från och med nu ska jag ägna mig åt sådana där viktiga saker som plugg. Men vem försöker jag lura?!

Å inte blir jag smartare över att filosofera med Eme på Max i 2 timmar! Eller kanske lite.. Men åhh! Jag hatar val å val å val. Om det är såhär ni vanliga människor känner vill jag inte komma ner på jorden!

Låt mig leka Gud å tro på mina egna fantasier om jag nu mår bra av det!!!
Men jag har ju redan börjat förstå att jag inte är mer än mänsklig. *suckar*

Jo, så är det ju.. För att kunna vara riktigt lycklig krävs ett rent helvete innan ögonen öppnas. (Men herregud, jag blundar inte! Jag har SEMESTER!)

En Pojkvän?! Hur gör man?!

Välkommen till verkligheten Fia.

Kommentarer
Postat av: emelie

jag älskar dig min raring!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback