söndagslycka

Söndagseftermiddag- nästan morgon för mig faktiskt.
Känslan av att sitta i änglarnas soffa, i kläder som tillhör någon annan, med håret som en svintotuss (i ett desperat försök till något som ska kallas uppsatt), tankar om att plocka ut linserna som suttit kvar sen igår och ett leende på läpparna, den är riktigt riktigt skön..

Nyss fick jag tårar i ögonen av att veta att jag är någons hjälte. Fia. (med punkt) så stod det. Tänk att det kan värma så mycket. Helt plötsligt fick jag en liten uns av bekräftelse om att jag inte gjort fel längs vägen, även om det ibland blir så mycket. Lina, min lillasyster. Jag älskar dig.

Gårdagen var väldigt trevlig. Alkoholade med favoriterna, inflyttningsfest å Lovisa. Ja, det var trevligt igår. :) Det är svårt att se någon man älskar fälla tårar. Att få en blond kalufs i famnen å höra hur hon snyftar, på sin fest, å att hon vägrar släppa taget om mig. Du är den finaste Sara, min lillasyster. Jag älskar dig.

Livet består av val. Så är det. Ingen kan göra valen åt mig, hjälp på traven ska komma från riktiga vänner, men i slutändan väljer jag själv. Jag är glad att jag lyckats med å hjälpa någon att bli en underbar pojke, även om han väljer sina val själv (oftast), men som han sa; "Så får du knappra lyckopiller idag.." *småler* Det är ju inte ditt fel din buse. Jag har ju oxå valt. :) Fredde, min lillebror. Jag älskar dig.

Det finns så många människor som simmar omkring inom mig. Jag tycker om er så mycket, för att ni är ni. Å jag är den gladaste i världen som har er. Livet förändras, liksom vi. Men idag, söndagen den 15 oktober 2006 är jag glad att jag har er alla. Ni vet vilka ni är, och jag hoppas att jag visar hur mycket just Du betyder. I Min värld är Ni Mina Änglar och Jag lever i Paradiset med Er.

Kommentarer
Postat av: linda.

Du har ett djup utan dess like.. Vackert!

Underbara Fia.

2006-10-16 @ 09:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback