du får avfärda mig som tokig

Pokerkväll igår med gänget. *trevligt* :) (fast Mackan vann...)

Delat säng med Linus. Mys! :P Ibland behöver man inte säga så mycket, bara vara med sina vänner så känns allt bra. :)

Sävsjö ikväll. Längtar.

Ibland blir jag rädd för mig själv, när jag faktiskt blir glad av att vara elak...

Hem å knapra lyckopiller för att höja den deppressiva stämningen.

Du får avfärda mig som tokig
Du får kalla mig .............
Tycka att jag är sopig och inte duger något till

Jag önskar att jag hade mer självdisciplin, trodde på Gud, inte var så kräsen. vågade/ville bli kär, hade en danspartner och att jag vann en miljon på Triss. *yeah right*


"helt enkelt jag i en orkadeppadag"


Nu jävlar! :P


Kommentarer
Postat av: Lina Lettenström

Hejsan hoppsan! Välkommen du också till bloggvärlden! Visst är det underbart ;) Såg din blogg inne på Karls msn...så jag blev så nyfiken på din "filosofi"! Hoppas allt är bra med dig och att livet som blondin leker!!! Hoppas vi ses snart igen! Kram kram kram // Linisen (lhlettenstrom.blogspot.com)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback