helt enkelt en vanlig dag

Sitter i skolan. Vart duktig massa timmar idag. :P Föreläsning med Lennart, my favorite sen gruppövning med bästaste gruppen. Mest kul att jag pratar mest. *haha* Fick några gånger idag så här "utanförperspektiv", då man hör sig själv prata å knappt begriper vad man säger! ;)

Efter skola väntade en snabb talk med Mia. *övertalningsstund* Ibland är jag glad att jag är så kräsen... Man kan ju inte kära ner sig i vad som helst. ;) Posthämtning på E.Lindellsväg å en hejning på Fridolin. :) Snart är lägenheten lämnad för gott! Längtar...

Seeen. STAN! (om man nu kan kalla Växjö skithåla för det..) Iaf, hade tusen saker på inköpslistan å massa saker å göra. Å nästan allt fick jag gjort, utom å hämta ut pengar på banken, för klockan var över tre... *suck* Iaf. Jag hann hämta ut medicinen, shoppa hår (så jag kommer bli sååå snygg ska ni veta! :P) köpa tusen behöva saker på HM. (så som schampoo, spray, lösnaglar, hårinpackning, brunkräm å massa annat skit) Funderar över varför allt sånt nödvändigt tar slut samtigt? Mycket, mycket konstigt!

Jaha.. Sen gick jag på BodyShop å vem jobbade inte där, joho! Carolina - att man varit vilsen i ett år eller? Kul kul. Lite skitsnack å en gratis ögonbrynsplockning resulterade det i. Mkt nöjd. Köpte en hudkräm, bara för å vara snäll! :)

Nu väntar jag på att min bulle Linda ska sluta sin kvällskurs sen ska vi prata skit över en kaffe eller lightläsk, kanske med en sallad som tillrugg. *hmm* För inte kan vi feta oss när vi är mitt i tävlingssäsongen! ;)

Säg det inte till någon men jag har ätit en Dajm idag! *fyyyy*

Nehe, på återseende mina läsare!
smisk å grr*

Kommentarer
Postat av: emelie

din smygätare där!!!

2006-09-20 @ 23:54:12
Postat av: Tilla

välkommen till bloglife darling. glöm inte att kika i min också. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback