strax efter tolv - helt enkelt

Aha...
Klockan har passerat midnatt. Efter lite tjöt med Linda på msn kom vi fram till att hon vet att en synonom på älskvärd är urban. ja, en underbarare tok får man leta efter. :)

Efter magont under dagen skjuts träningen fram till morgondagen. Viktigt att komma igång då pakten är skapad å jakten på ett gäng "10kilolättareochsnyggare" brudar har börjat! Håll era ögon och öron öppna, för ni vågar inte missa det här...

En bärbar dator är för bra. Helt enkelt. Tidigare i afton fick denna manick mig att känna mig som Carrie i 'Sex and the City' - då jag kunde sätta mig online, uttrycka känslor i en cyberworld, med en cigg i ena handen (tyvärr inte ett glas vin i det andra) ute på altanen. Skönare stämning fick jag leta efter...

Väldigt praktiskt när jag sedan kan fortsätta mina filosofier på toaletten, under tandborstningen för att avslutas emellan mina randiga lakan. Hur bra kan man ha det ibland?

Inte nog med det!
Alliansen vann visst igår.. :P
Hur bra kan man ha det ibland?

På återseende. Funderar starkt på å publicera min kontaktannons. Den har visst gjort succé.

Fia - filosofen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback