-i hope-

I hope
For more love, more joy and laughter
I hope
We'll have more than we'll ever need
I hope
We'll have more happy ever afters
I hope
We can all live more fearlessly
And we can lose all the pain and misery
I hope, I hope
(Dixie Chicks) 

Påsken gick över fort (och ont) men det känns bättre nu. Dansen i Växjö på skärtorsdagen samt i Örebro på påskdagen var ju över all förväntan! Det är sååå kul å gå på dans just nu! *gör mig glad* Dock finns det ju andra saker som man måste tänka på som inte är lika kul. Det känns som det var bättre innan jag visste, men..

...som min bästis Emelie säger; Om jag inte vågar kommer jag aldrig att känna..

Tur jag har henne (och min andra änglar!) Igår satt E å jag på Ole´s uteservering i ett gäng timmar å filosoferade - behövligt. Känns ganska okej allt ändå, det är ju bara att inse att vissa saker kan man intge göra något åt. Det är bara att vänta ut å se vad som händer... Jobbigt, tufft å hårt, men jävligt sant!

Fredag idag. Ska jobba natt i natt. SyskonGala imån, ska bli trevligt! Dock kommer jag bara att närvara en stund för sedan sticker jag till Växjö å dansar. =) Marie kommer imån! Det ska bli kul! *längtisch*

Linda - Anna - Marie *kärlek*
Bästis Emelie - Hur mycket någon än försöker blir dom aldrig du!


*pippip* Telefonen känns rätt in i hjärtat dessa dagar. *saknad*
Vågar du så vågar jag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får det riktigt SKITKUL!!

2007-04-14 @ 21:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback