i skolan

...å försöker vara duktig. *applåder*

Igår blev det ju inte mkt plugg, men Fredde klara sig bra. *skönt*  Pratade med Anna igår - jag saknar dig. Träffade Marie å Arvid å myste en stund men sen bestämde jag mig för å sova hos Linda. -V- Å vilken trevlig kväll vi hade.
Å vad glad jag blev att DU kom! Somnade som en prinsessa, vaknade av en mardröm - men du sa att det bara var en dröm.. *tycker om* Jag räknar ner...

Ikväll vill jag leka med bästis Emelie. =)

"Varje litet steg du tar och varje gång som du för,
ditt hår från dina ögon på ett sätt som ingen annan riktigt gör,
och varje gång som du ler,
hugger det till i mitt bröst..
för jag vet att jag aldrig, aldrig, aldrig mer
kommer få ligga bredvid kalla dig för min."
Riktigt bra låt av Lasse Lindh. Punkt.

image15

Kommentarer
Postat av: linda.

Du är vacker Fia, innifrån o ut. Du är värd en sagolik otyglad ponny (som inte heter Ronny, utan...).

Puss!

2007-04-18 @ 16:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback