påskägg

Glad Påsk sötlökar* =)

Saker å ting börjar sakta men säkert ordna upp sig... Iaf på vissa fronter. Gött mos!

Wahlströms igår i Växjö - trevligt. Peter, västkusten imån å helgen. Örebro å dans på söndag. Ser fram emot dessa dagar (å hoppas att veckan slutar lika bra som den börjat) =) Linda, my bitch - imån äger vi!

Nykär i Gessle.
"mot röda ljus
på väg ifrån stan
vilsen och hungrig
som ett nyvaknat barn
jag ringde en flicka
som jag visste fanns kvar
som jag trodde
kunde kyssa bort
dom tankar jag bar
och jag fick ett svar
från en främmande karl
den tid är förbi
hon är inte fri
på jakt efter liv..."


 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Jaaaa Påsken var helt kanon i år igen:) så kul att få träffa dig raris! ps. bra text på den låten! kraaaam

2007-04-11 @ 07:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback