måndag utan ångest!

Hej hej hallå!

Så har en måndag gått förbi utan någon måndagsångest (ingen större iaf)! Skönt! :P Pratat med massa folk på msn idag, riktigt skoj å uppdatera sig lite. ;) Jag har vart i skolan, börjat ny religionskurs - vi får väl se hur det går.. *hmm* Imån ska jag med mamma och min syster på möte, behövligt men känns lite i mig faktiskt. Hoppas att det kommer gå bra, jag gör mitt bästa - det är allt jag kan göra...

Annars så har jag bestämt att jag åker till Karlstad med Fredrik nästa helg! :D Kollar bara (tävlandet får vänta liiite) å stannar båda dagarna. Gud vad kul å träffa er alla tokdansare! *längtar*

I helgen kommer älsklingen! På fredag tom, först var planen söndag men nu vart det fredag, å dit är det bara fyra dagar! :D Jag e så glad så glad.. En vecka med min pojke här hemma, kan knappt bli bättre.

Massa bra dans i helgen å jag vill så gärna åka, jag har dansdamp jue! Måste dansa... Undra om Fredrik e sugen? Å Linda... Om man övertala lite så kanske. Tåls å tänkas på. Wahlströms i Hindås på fredag, Blender antingen i Lönsboda på lördag eller Spekeröd på söndag.. Frågan är ju vart det bästa dansfolket åker, vilken dag. Det är ju en bit till alla ställena men va f*n, det är det ju värt för å få en kanondanskväll! Får kolla med my love. Vart ska jag åka?! Ingenstans kanske? Hemmamys? :P Nja, det finns ju fler dagar till det... haha*

Längtar efter våren, solen å livet med dig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback