djupet i mig på en söndag

"Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
And nothing else matters

Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters"


...tänker mycket just för sekunden, men har inga konkreta tankar... Abstrakt - ordet jag sökte. Kanske är det för att.. det har vart en underbar helg på västkusten, dansen igår i Borås var grym, jag har upptäckt Hipp Hipp, tentan är skriven å pressen har lättat en aning, Fredrik är 70 mil härifrån, det är en vecka till helgen och idag inser jag att verkligheten och livet alltid kommer tillbaka, vilka val man än gör...

Kommentarer
Postat av: Danstanten

Kul att du hittade in till mig. Så du dansar också? Berätta gärna mer :)

Postat av: Anonym

Hahahaha... Det kan du fethaja! Utskällning och utvisning i sikte. Dom kan redan nu känna sig offside :D Hejsan Hoppsan!

2007-01-22 @ 14:59:24
Postat av: linda.

Heta tips inför lördagens match; http://www.kossan.se/fotbollsfinter.htm

2007-01-22 @ 16:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback