ett nytt år!

Men hej på er alla trogna bloggläsare! :P
God fortsättning!

Den snabbaste uppdateringen i mitt liv lyder;
-Jag är lyckligast i världen!


(Om ni trots det skulle vilja veta varför jag inte suttit på internet på typ två veckor så kan ni ju läsa vidare. Kanske kommer jag att förtälja någe intressant...)

Julen är över. tydligen hade jag varit snäll för fina julklappar fick jag! *tack* Den bästa julklappen kommer att avslöjas om ett litet litet slag. Ehh. En å annan fylla har hunnits med sen sist. (tror bilder finns hos Lina på pix?) å nyår i Bräntet var trevligt! Wahlströms har hunnit med att dansas till hela 3 ggr under jul-nyårs veckan! :P Hindås var bäst men dom andra två var inte långt efter! Saknade en låt, men life sucks some times. Vart i Götet en sväng. Upp till "norr" för dansträning å imån far jag till Uppsala för läger! Det får vi hoppas bli lika kul som det låter! ;)

Någon skola har det inte tänkts på alls, vilket resulterar i att nu, en vecka in i januari 2007 har jag absolut ingen aning om hur min framtid ser ut. Hjälp? Ska jag plugga, får jag plugga, har jag råd att plugga?? Ska jag skaffa ett jobb? Vill jag, vågar jag? Vart? Ska jag flytta? När, var? *ojoj* Jag har tydligen lite tankar å funderar på på måndag när jag vaknar...

Well well. Nu till min julklapp. Den 25 december kom Fredrik. Min Fredrik. Bättre julklapp går inte att få. Jag har haft helt otroliga dagar! Går liksom inte att beskriva... *ryser* Du är helt enkelt underbar. Ingen har någonsin fått mig att känna såhär. *mållös* Å bara det, en Fia som saknar ord.?! Vad har hänt? *lyckligast* Sitter nyduschad nu, men Fredrik i rummet bredvid. Jag ler med hela kroppen å njuter av varje sekund. Jag trodde inte man kunde vara så här lycklig. Men nu vet jag bättre...

Minuten då jag fick träffa Ems efter x antal dagar var oxå ganska obetalbar. Du å jag mot världen! *skrattar* Det vi vet vet ingen! Å vem vet bäst? ;) Älskar dig!!

*andas* Dags å runda av. Inga jobbiga känslor, eller jo. Det är hårt att någon man tycker om inte hjälper en upp när man ber om det utan bara puttar ner en igen. Klart det gör ont. Men ibland får man faktiskt tänka om, kanske behöver man tala om att dom puttas för hårt...

Fredrik kom just in å pussa på mig. Jag försökte verkligen känna efter. Men ja, jag kan nog inte förklara för er... Fredrik gör mig hel. Sofie, hela paketet. Ibland vet man inte riktigt att något fattas, å framför allt inte vad. Du är min pusselbit jag behövde Fredrik. Jag vill inte sitta här nu! Jag vill vara nära dig. Mest hela tiden. Jag önskar att alla människor någon gång fick känna allt det jag känner nu.. Världen skulle se mycket bättre ut om alla hade en Fredrik. Jag hoppas jag visar hur mycket du betyder. Om det nu går att visa, säga, förklara eller förstå... Fredrik, vad vill du mig?

tack.

"Search search for someone who speaks, someone who speaks honestly..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback