full rulle!

Här är det full rulle! Skola, träning, resor, träning, skola, resor! Fullt ös medvetslös. Än går det bra, jag ler iaf! :)

Helgen med Fredrik! *kärlek*
"No words in the world can say..."

Blender på brunnen i lördags. Lagom med alkohol, dans, trevligt folk å missförstånd. Som vanligt en kväll med mig alltså.. Det finns folk å så finns det folk. Å jag är inte nån av dom. Så är det.

Emelie å Linda - Ni betyder mest* ever!
Anna - *saknad*


Jag tänker lite för mycket, börjar bli lite rädd. För allt.. Jag saknar inte medicinen, men det är nog inte så konstigt att alla känslor och tankar virrar runt... Kanske.

...Ont om rutiner, gott om dåliga vanor, gott om kitchiga planer
Jag lever för kicken, precis som du
Jag blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen
Jag har frihet i blicken, precis som du
Här står livet i farstun, så nära inpå
men det är nåt som gnager ändå...


Framtiden får visa vad som händer. Jag kan bara spekulera å önska, med det blir sällan som man tror..

Kommentarer
Postat av: linda.

Hahaha!! Tackar ödmjukast för en enastående helg med familjen Johansson och diverser kumpaner.
Men Fia - vackrast av dom alla, på alla vis!

[Kewrleik paw ileehtnehwau]*

2007-01-31 @ 09:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback