back on track

Dåtiden:
- Sen sist har jag älskat med Fredrik i en vecka. Underbara dagar. Varför får jag inte vara med dig jämt? Saknar dig redan å räknar dagarna till nästa gång.
- Dubbelbugg! =) Jag, Fredrik å Emsen siktar på SM. Första tävlingen gjordes i helgen (ingen större framgång men fan vad kul vi hade! *haha*)
- Party med MYT-vännerna å Karlstadgänget (samt några andra stjärnor) i lördags. Riktigt kul! (även om jag haft bättre helger får ni mig å le mina vänner!)
- Omtentan blev godkänd!

Nutiden:
- Skola för hela slanten. Plugg plugg plugg! Nu ska jag ta tag i mitt liv. Mitt så kallade skolliv. Har ju en examen att hämta ut till sommaren, om jag kämpar på. Fröken Fia. :P
- Inför sommar å inte minst SM bör jag nu ta tag i det som ska kallas träning å levnadsvanor. Lite mer ambitiöst än vad det är för stunden - men jag tänker ju åtminstonde nu - alltid något.

Framtiden:
- Kryssning i helgen. Längtar! =)
- Dubbelbugg i Eskilstuna (bugg med Sami där oxå!) samt Västerås - och SM!
- Vart vill jag bo, vad vill jag göra å vem, vilka vill jag spendera mina dagar med?
- Bättre bloggande, för er skull (och min) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback