vårkänslor?

*funderar*

Idag är det den 1 mars. Vårmånad. Skönt! (om det blir så vill säga) Jag är så otroligt trött på snö å kyla. Jag vill ha sol, värme, leenden å mindre kläder på folk. Barfota fötter, glass utomhus å dans i våryran! *mmm*

Klockan åtta ska jag ha chattdiskussion med min grupp i psykologin. -spännande- Så nu borde jag förbereda mig lite.. Men jag vet inte riktigt vad vi ska göra, så. *hmm* =)

Är det någon som har sett min svart spets BH? Den kan ju inte bara försvinna såhär... *kliar i huvudet*

Om ungefär 20 timmar kommer Fredrik. Min Fredrik. Hit till mig. Tror ni jag längtar eller? Vet ni hur härligt det är å va såhär kär?! Det är lite otäckt, lite skrämmande, det måste jag säga.. Å det är jag inte van vid. Men när jag tänker på honom så kvittar det - för han får mig å sprudla av glädje å bubbla av känslor! Min myspojke. Å nu ska jag få kramas med honom i en vecka. Sova med honom, titta på honom. Vara med honom - det enda jag vill å som det känns nu - det viktigaste i världen. Min Fredrik å Jag. *kärlek*

Såg Apocalypto (Mel Gibsons nya rulle) innan idag. Den var faktiskt mycket bra!

I helgen blir det GBG! :P Hela helgen. Dans på fredag, dans på söndag. Be ready foaks! Får se vad vi hittar på mer min Fredrik å jag, vi kan ju inte gärna störa änglarna Micke å Emelie hela tiden! ;) Tack snälla Micke! *kramar om* Å Anna, avsätt lite tid till mig (å Fredrik).

Enligt mitt marshoroskop ska jag denna månad gärna ikläda mig ledartröjan - jag tycks vara den som kan motivera andra och få saker gjorda. Kärleken är det inget större fel på och den 8 mars verkar det hetta till - intensivt. Jag har den senaste tiden fått klart för mig vem jag är och har en bra grundstruktur i arbete/plugg. En mindre fnurra med en familjemedlem inträffar men det är övergående - jag ska helt enkelt acceptera andras små egenheter. Andras humör svänger lite för mycket i min smak, men jag ser ljuset i tunnelns slut, som för min del bara är en början...

Där ser man. *haha* Bara å ta tjuren vid hornen å rida in mars månad för å söka ljuset! ;)

Fridens liljor.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå härligt att du är så underbart lycklig!:D bra att du smittar av dig! Tänker på dig! kraaam

2007-03-12 @ 17:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback