en månad!

...sådär ja. klockan har passerat tolv å jag har nu varit helt nykter i en månad! *stolt* inte en droppe alkohol har runnit nerför min strupe. nu är frågan om det är dags å sluta med sånt ordentligheteri...

massa dans i helgen. mindre bra i fredags. tävling i lördags - tvåa med emil i a. tack som fan! zlips å underbart bra i söndags. vilken bra musik. tommys å min mysfox var inte helt fel. å varje dans med min peter är den bästaste.

skönt å komma hem till bästo idag. som är så duktig. stolt över dig.

hemma i någon dag nu. försöka leva upp till mina tankar. men sen är det helg igen å då får jag pussa på dig. å dessutom ska gänget till göteborg. kul!


Åh jag är så lycklig.
Tillsammans med dig.
Peter.
image20

Kommentarer
Postat av: Tommy

ÅÅååå vad härligt underbart att du är så lycklig!:) Tack för dansen i helgen raris! Kraaaam

2007-05-09 @ 07:46:53
Postat av: Tommy

Åååååå vad härligt underbart att du är så lycklig!:) Tack för dansen i helgen raris!! Kraaaam

2007-05-09 @ 07:47:44
Postat av: Ninnie

Tack själv sötnos! ;) Tur dansen i söndags var lite bättre än den i fredags... :P
Å grattis till andraplatsen!
~kramar~

2007-05-09 @ 13:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback