fars dag, upp och sen ner.

så tokigt det kan bli.
haft en fin dag med fars dag firande med hos mormor å morfar med släkten. fredde å jag busade och skrämdes. min pojke var med. lillasyster skrämde alla när hon hoppade över ett andetag. hua. jag har haft mycket prat senaste tiden och det verkar som förändring skulle uppskattas (genomföras?).
vågar jag hoppas och tro?
passera, acceptera, gå vidare...


sen njöt jag av solen en stund i em för att hitta till biosalongen med ella, fredde å lina.
vi såg "solstorm". den var inte alls bra. tre höjdpunkter på en hel film.
1. Isabellas vackra nakna bröst
2. Mikaels blå ögon
3. Jennies låt i bakgrunden

Filmen fick mig nedstämd och jag ville bli upplyft, men det blev jag inte.
istället blev det lite fler kliv neråt.

å här sitter jag nu. lite bättre till mods men ska koka mig lite varm chocklad och titta på Pretty Woman för att bli lugn och harmonisk nog till att somna...

...utan mardrömmar.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

*skickar en stor kram med hopp om vackra drömmar*

2007-11-12 @ 11:41:42
Postat av: michaelan

Nätter utan mardrömmar är få. Jag vet hur det känns. Kram till dej!

Postat av: Linda

Hoppas du sover bättre inatt! Det gör du
garanterat med den kombinationen... Vilken kur! Tack för tipset!!

2007-11-13 @ 12:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback