hektisk vecka

Denna veckan är iaf äntligen på torsdag. Phu*
Totalt blir det runt 60 h jobb denna vecka och där emellan mest bara sömn (finns det tid för mer?).
Iofs har jag hunnit med att försöka hjälpa en familjemedlem samt pratat med killen vi ska hyra lght av - och kollat på Desperata hemmafruarna!

Men! På fredag kväll blir det mysa av med födelsedagskalas och lördag är jag ledig! Å då blir det dans till Blender i Växjöparken. Det ser jag verkligen fram emot.

Nicklas fick en flicka. Grattis!
(kolla in på
www.ltkronoberg.se alla nyfikna!)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ojojoj! Här jobbas det allt! Skönt för dig att få ihop lite slantar så du kan svira iväg ut i världen!;) KRaaaM!

Postat av: Linda

Det är inte så lätt att få tiden o räcka till alla gånger.. Får se om jag följer med på lördag, jag är kallad på arbetsintervju i Stockholm imorgon. Vet inte än hur jag ska göra.. Ska på intervju i Göteborg på måndag också. 'Håll timmarna' som Jolanta säger :)

2007-11-22 @ 12:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback