eftertanke*

När jag bara går hemma blir det lätt att jag börjar hypertänka - tänka sönder saker. Inte bra.
Idag ringde jag om lite jobb. Alltid något iaf - ett steg i rätt riktning.
Om bara du kunde ringa å förklara så kunde jag kanske åtminstone sluta älta ett problem.



Tack Alla för att ni läser min blogg (mitt inlägg om Rödeby!). Igår hade jag 102 läsare och över 150 träffar. Otroligt! Å tack för era kommentarer (jag blir jätteglad när ni tar er tid att kommentera vad ni läst).

Idag finns min Rödebytext dessutom med i vår tidning här hemma - Sydöstran.
Det var en ganska lustig känsla att se mina ord i pappersformat. Helt plötsligt snackar vi inte heller 100 läsare...



en dag i taget
ska jag söka mina ögonblicks lycka
jag ska utvecklas i jaget
och jag ska tycka
en dag i taget

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, Fian lyckas alltid traffa ratt! :) Pa ratt tid. Pa ratt plats. Alla dagar. I evighet. ****.

2007-10-11 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback