lite smått.

I helgen var jag ute. Så ute att jag beslöt mig för att stanna inne å inte dra fler halsbloss. (å i tre dagar har det gått riktigt bra nu!)

Jag å mina nära hittade hem till AK i fredags - mycket trevlig början på en kväll som slutade lite mindre bra. Men allt löser sig ju. Lördagen resulterade i träningsvärk (bowlingsträningsvärk + skratt(bio)träningsvärk + magvärk efter en hel pizza). Jag somnade väldigt gott.

Söndag jobb å idag NYTT jobb. Det har gått bra.

Måndag.
Tisdag Onsdag Torsdag...

Hudik. (längtar efter allt - först en otrolig bilresa med Marie, Lina å Elin.)
Å sen kommer Linda. *äntligen*
Å sen kommer allt.

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Ja! Snart Hudik! Kommer bli jätteskoj som vanligt! Hoppas du har det bra tills dess. Kram

2007-10-23 @ 12:33:00
Postat av: Tommy

Jaaaa snart är det Hudik!!:D kommer bli så underbart kul!!!!! Då ska vi allt dansa du och jag!:D mmmmmm!! KraaaM

Postat av: Linda

Haha, rolig forklaring pa 'hur ute'.. :)

Ska bli kul o hora lite farsk historia..

Kramar!

2007-10-24 @ 10:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback