kapitel efter kapitel



kapitel ett.

igår var en trevlig kväll. "trevlig - ett ord man använder när man inte hittar något mer passande ord." varken mer eller mindre lix. vinet gjorde det det ska och jag pratade som vanligt mer än mitt förstånd idag vill inse. tillslut fick jag åka raggarbil hem med mamma (äntligen) och jag minns inte ens att folk hoppat av - tröttheten var total. sängen lockade himmelskt hemma i mitt rum och jag somnade som den prinsessa jag är. igåt var det skönt att vara med människor jag tycker om, och vi hade som sagt trevligt. trevligt.



kapitel två.
jag kom aldrig till karlstad å gårdagens danstävling. och som jag har längtat. *tråkigt* men ibland kommer det saker emellan och igår var en sån dag. jag tänkte mycket på er alla och saknade er. (vissa mer än andra)




kapitel tre.

Tankar. Känslor. Tårar. Frågor.
Jag är helt lugn, men ändå vilse i min egen förvirring.
Förstår ingenting. Försöker få perspektiv.
Vad hände nyss?
Jag hänger inte med i livets tvära kast.
Inte denna gången heller.



Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta...



Kommentarer
Postat av: Linda

Ahh, en san bra beskrivning pa ordet 'trevlig'! :)
Dessa tankar... Kan vi inte bara ta o borja spara ihop alla vara fragor o funderingar till majbrasan nasta ar och sen tar vi o pinnar fyr pa elandet?? Da kan vi sta o grata ett tag medan allt gar upp i rok och i juli skrattar vi lite trevligt at elandet!! :)
Alskar dig! Behover dig! Saknar dig!

2007-09-24 @ 19:07:38
Postat av: Tommy

Ja men jag känner igen känslan. Ibland kan jag även känna en tomhet bara för att jag inte har något drygt att tänka på!:S Vad ska man då tänka på! Helt sjukt! Är det lycklig man ska vara istället då kanske:) Att tänka är oundvikligt, men du kan välja vad du ska tänka! Tänker på dig! KraaaaM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback