återvändsgränd.

Ibland känns det som om.....

........hur jag än försöker så blir det bara fel!

Kommentarer
Postat av: Linda

Min kära vän.. Vill du att jag kommer? Bara säg till, jag hoppar bums in i bilen! **Varma kramar**

2008-04-07 @ 23:57:20
Postat av: Tommy

Neeej då! du ställer bara för höga krav på dig själv raring!! Glid på mera! Känn av känslan hur skönt livet är. Softa!! Njut! Du kan inte göra allt här i världen, det är inte din uppgift! Tänk igenom vilken nivå du skulle vilja tycka är accepterat och nice! Sen så provkör du den nivån en vecka!:) är den nice, vafan, prova den en vecka till!!!

*KraaaMa OM!!*

Postat av: IngoDeluxe

Trägen vinner!! ....alltid!
Kram

2008-04-08 @ 12:13:43
URL: http://www.ingodeluxe.blogg.se
Postat av: Ninnie

Det tror jag inte alls raring! Men ibland kan det nog kännas så är jag rädd...
*kram*

2008-04-08 @ 18:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback