bröllopsplanering i växjö!

Måndagen spenderades i Växjö för lite bröllopsplanering.
En av mina närmaste barndomsvänner Karro ska i maj få sin Johannes och jag (och Tea) har fått äran att värda bröllopet! Det är mycket men det är jätteskoj!
Karro är en riktig guldglimp. Det betyder mycket för mig att få vara nära henne och hjälpa till inför och på denna STORA dagen. Jag ska dessutom hjälpa henne med både håret och make´n. Spännande!

Idag träffades vi iaf i ett soligt Växjö och satt och njöt på uteserveringar och pratade skit. Och bröllop då. Checkade av lite, uppdaterade. Det är skönt när vi hjälps åt! Ella och Emmy var med en stund innan Johannes hämtade dom. Här är några bilder!

image109image110image111image112




 

Kvällen slutade inte lika roligt. Tankar. Känslor.

Jag saknar mina änlgar så det värker i hela mig periodvis.

Jag vet att jag har er, jag vet att ni finns - men jag känner mig ensam, tom, ohel när ni inte håller mig i handen.


Gör Jag Vad Jag Vill Med Mitt Liv?!


Kommentarer
Postat av: Karro

Men what, när tog du de här bilderna *missade det totalt*... Men flummig som man är var jag väl helt borta ;) Hade iallafall en helskön em, skönt att bara va, speciellt tillsammans med er!
Tack för att du gör detta för mig babe :)

Grubbla inte för mycket på rätt o fel, kör bara på det som känns bra! *love ya*

Postat av: Emelie

jag saknar dig hjärtat! dags att vi får ventilera lite med varandra också.. får vi krama varandra på sm?

2008-04-22 @ 16:31:23
URL: http://emelieblixt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback