catch up´ing

Jag har haft semester!

image88

Dansen i Sundsvall blev precis så magisk som jag anat (trots viss trängsel å massa missar av fina danspojkar OCH flickor). Alla danser jag fick var perfekta och vissa till och med mer än det. Jag tycker så mycket om att dansa och kramas med alla mina dansvänner - speciellt ni speciella.

Sälen blev kanon och jag kan alltså nu åka skidor. Vem hade kunnat ana det? Inte jag iaf.
Min myspojke och jag fick kanonfina dagar med sol och snö och skidåkning.

Här kommer ett litet bildpottpurri*






-V-
Idag fick jag ett vackert vykort på posten och jag är väldigt väldigt tacksam.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hahahahaha!!:D *asssgarv*! Så fina kort!! Speciellt på dig när du swishar ner för backen med stavarna under armarna!:D! Åååååå! Det beskriver dig så J**** bra! saknar dig så raring!!

Puss puss puss

Postat av: Karro

hey baby, Gud vad snygga ni är på det sista kortet i bilen!! *me like* Ni ser lite slut ut oxå ;)
Vi ses på måndag, vill då höra en rapport om hur allt har gått! :)
puss o gull

2008-04-18 @ 09:10:31
URL: http://karofina.blogspot.com
Postat av: Hellen

vilka fina bilder vännen! :) Blev supersugen på att åka iväg nu!

2008-04-18 @ 11:12:16
URL: http://hellensplace.blogg.se
Postat av: pillan

mysigt att se alla bilder

2008-04-18 @ 17:59:44
Postat av: linda

Hahahaha!!! Håller med Tommy fullt ut! Jävlar vilken speta du måste ha på den bilden! Klockren ju!!! Ni ser ut o haft det fint mina vänner. Skönt o höra.. Hälsa Peten så gott!

2008-04-18 @ 20:08:51
Postat av: Ninnie

Typiskt att dansen skulle vara så KORT! Hann ju inte dansa med mer än en bråkdel av alla sötisar... Och dig missade jag ju helt! :( Låter bra att ni hade roligt iaf!
Kramar om

2008-04-21 @ 21:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback