inuti

Häromdagen försökte jag skriva blogg, då funkade den inte.

Jag hade en något sämre dag/stund då häromdagen och dessutom rasade bilen. Alltså rasade livet för mig. Jag har svårt för motgångar - även om jag vet att jag klarar av dom. Bilen fixade sig och jag har haft två fina dagar nu. Skönt. En tanke slog mig när jag reflekterade.

Mitt hjärta ville gråta men mitt förnuft sa nej. Jag grät inte. Vann jag eller förlorade jag i kampen inuti mig själv?




Nu har jag rast på jobbet och jag ska vila i vår soffa här en stund.
Så här snygg är jag. Ha ha.
image103


Kommentarer
Postat av: Ninni

Vissa säger att man ska lyssna på hjärtat, andra förnuftet. Vad som leder dig längs på vägen mot motgångar är det bara du som vet. Jag tror att tårar är kroppens eget sätt att läka :) Om du vann eller förlorade? .. det beror på hur man ser det.
Det viktigaste är att du mår bra :)

Postat av: Tommy

Varför måste man hålla emot när man bara vill ut?! Det är så mycket annat man måste hålla emot här i livet, därför tycker jag att man ska släppa sig själv lös när den vill det!:)

Snygging!!;)

KRaaMar raraste!

2008-04-20 @ 22:47:34
URL: http://lauden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback