vårmys

image113image114

Idag har jag haft en mysig dag i vårt våriga Karlskrona. Fikat med Emma och lillasyster Sara. Ella anslöt och sedan även lillasyster Lina. Vi åt säsongens första glass (iaf för mig) på Glassiären där Josse jobbade idag! Mums*



Skönt att ha fått ventilera idag. Pratkvarn som jag är. (Men jag har lyssnat lite också..)
Lina hade klippt sig igår och frissören undrade vilken slaktare hon hade varit hos sist? Det var nog jag det - "Slaktarn".

Jag hittade ett hjärta i min latte. Sådär som Jesus i brödet - ett hjärta i kaffet. Det tolkar jag som att jag tror på kärleken iaf. Det är ju alltid något.

image118

Det verkar som det löser sig med SM. Jag vill ju så gärna åka...
Även om det bara blir lördagen. Alltid något.


Kommentarer
Postat av: michaela

Men huuuuuur gott o mysigt såg inte det där ut! Vill oxå komma till södern o sitta på fik! puss

2008-04-22 @ 18:50:14
Postat av: Hanna

Ja, precis! Nog längtar man allt bort från snöhögarna här hemma när man ser hur mysigt ni har det där i solen:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback