svart eller vit?

Jag har tre saker jag vill ta upp (som en herre på mitt jobb brukar säga).

För det första. Hur korkar får jag vara? Jag ser ju att minneskortet är för litet å ändå stoppar jag in det i uttaget till datorn. Tror ni att det kommer ut!? Nej men klart det inte gör! Å jag är bra nära att slå sönder hela datorn. Men ja.. Jag får ju faktiskt skylla mig själv. Varför, varför stoppade jag in det? Ni får hemskt gärna skratta.

För det andra. Idag köpte jag en bikini, med rosa hjärtan på (vit). Därför att jag glömde min svarta hemma - vilket jag kom på lagom tills jag skulle ner på playan. Nu känner jag att jag inte kan se ut som jag gör i håret, det matchar liksom inte! (i-landsproblem?) Och DÅ är frågan, ska jag ljusa upp det mer nu eller låta det vara för att mörka till det i höst. För det brukar jag ju alltid bli sugen på då... Här har jag valt ut lite bilder (tur man är linslus...). Vad tycker ni? Svart eller vitt? (nu tror jag inte att jag kommer bli varken sååå här ljus eller mörk, bara aningen åt ena eller andra hållet..)




Å för det tredje. Nej Tommy, jag har inte en aning hur jag länkar in youtube! *skrattar*
Å denna gamla goa bild hitta jag bland mina bilder! Till dig min Tommy!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Hahaha! mmmm den bilden var inte den senaste precis!;D hihi! Har inte använt bälte på över ett år nu!;) undra när den är tagen?



Jaaaaa men då raraste!!! Då ska jag lära dig hur man gör!!:D Jaaaaaa! Hur man länkar in Youtube klipp!



Puss puss

Postat av: pillan

haha, gjort precis samma sak: petat in minneskortet FAST jag redan innan ser att det nog är för litet. blev tokig, slet loss datorn och skakade den upp å ner i evigheter. pillade med pincett och svor. sen. tillslut. tur.



puss hjärtat

2008-08-01 @ 14:09:47
Postat av: Tommy

Mycket riktigt!! Perkarna är fasiken grymma!!!;) Vi ska tänka på det nästa gång Jag och Du dansar till Perkarna och de spelar denna låten! Tänk på det......det är fan ödet om de spelar den nästa gång vi dansar! haha!:) Kommer hoppa upp och ner av glädje typ!:P Puss puss

2008-08-04 @ 14:03:06
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback