blogginlägg

image63

Helgen var bra. Sävsjö och danstävling samt lite socialdans i Borås på lördagskvällen.
Min träning går framåt och i veckan köpte jag ett par jeans i stl 29. Toknöjd. Det går i alla fall åt rätt håll.

Livet rullar på och i det stora hela är jag nog nöjd. Men än finns det mycket att "ta tag i". Lite jobbigt är det dock att mycket av "ta tagandet" kan jag inte direkt påverka, utan får indirekt bara vänta och finnas.

Mina drömmar, tankar och planer ligger och gror i mig.
Jag känner att jag utvecklas, växer och blir lite mer förstående för var dag som går.

Peter och jag är lyckliga och trivs i vår lägenhet.
Jag saknar mina vänner - oerhört.


PS. I lördags natt skickade jag in ett sms till "vaken med p3 & p4" där jag hälsade till min underbara pojke och önskade en låt. Lyckliga fia fick sin önskan med på radio runt klockan 02.

Kommentarer
Postat av: Emelie

självklart är jag med. vet dock inte om jag kan se på fredag.. ska ut och äta med min och fredriks mammsor. men ska jag väl lösa på nåt vis. =) finns ju internet. blink*

Postat av: Tommy

Ojojo! vilken låt önskade du?! Det verkar som du är i väldigt rätt riktning mot att hitta dig själv!! Vi måste dela med oss lite av våra upptäckter!! Jag har några ess i kortärmen som du kan få!;) KraaaM

2008-02-12 @ 14:00:43
URL: http://lauden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback