LLL

Man skriver och tänker ofta "klokast" när man mår som sämst. Ändå förstår man inte i den stunden vad man säger. Först efteråt kommer insikten och då undrar man hur man kunde förstå men inte inse.

Idag har jag i alla fall insett att jag funkar så.

För första gången någonsin har jag haft ångest men ändå varit lycklig - en väldigt konstig känsla. Jag ser det som en klar fördel att jag trots mitt tryck över bröstet kan le och låta bli att gråta. Mina fötter tar mig framåt!

En klickare - en person som det klickar med innan man ens nästan sett den.

Hur kan någon förstå utan att det ens sägs något - så fort?
Le - Lyssna - Lev


Kommentarer
Postat av: linda

Visst är det en skum känsla.. Och alla som tror att dom är "framme" när dom fått den känslan har bra många mil kvar att vandra... Som jag, just nu när jag skrev detta - det blir en dubbel utan att man tänker på det. Jag är en jävla människa.. Puss

2008-03-27 @ 23:05:38
Postat av: Tommy

Sååå bra du är rarinG!:)!!

KraaaM om!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback