fyndat!

Idag åkte jag ner på stan med sambo efter jobbet.
Snorig å dan.
Men har man ärenden så har man!

Jag fyndade på bra i min feberyra.
Först tog vi en tripp till apoteket, behövligt.



Efter det gick gick raka vägen, vänlig och bestämd till Telias butik.
Det var det bästa jag gjort på länge!
En ny telefon senare passerade vi några butiker å som jag fyndade!
Lycka.



Skor 199 :-
Tröja 49 :-
Örhängen 25 :-



Inte illa va?!
Så nu sitter jag mest här å är nöjd.
Nöjd, jätteförkyld med ont i örat och saknar lite.
Hittade en så fin bild men jag kunde inte spara den.
Så jag gjorde så här.
Alla sätt är bra utom dom dåliga!


Kommentarer
Postat av: Tommy

Snygg shopping!!:) Fattar inte hur man kan få det så billigt......shit.



KRYA PÅ DIG!!



PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback