jobbpresentation

Namn: Sofie Johansson

Ålder: 24

Jobbat som asse hur länge? sedan september

På *** hur länge? sedan september

Varför jobbar du som assistent? Utvecklande och berikande arbete med många givande möten!

Vad gör du gärna på din fritid? Dansar till musik som jag blir levande utav, skrattar med nära och kära över en kopp te eller läser en bok uppkrupen i soffan.



Favoritfärg: röd

Favoritdjur: nallebjörn

Bästa dag på året: varje dag!

Bästa bok jag läst: "Krama din skugga" av Debbie Ford

Din främsta egenskap: social glädjekälla

Något annat du vill framföra? "tillsammans är man mindre ensam"


Känns det som en schysst beskrivning av mig själv till mitt nya jobb? =)
(det ska ju bara in i deras interntidning liksom.. *haha*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback