mitt senaste fotoalbum


Jag har besiktat (Saras) bil och det gick okej. Kl 07:40 på min sovmorgonsdag, men det gör jag så gärna när jag får låna bilen.
Tävliingsoutfiten e klar inför lördag!
Solat solarium och fått några fräknar till.




Jag tog en tur upp till berget i helgen och fick lite luft å lugn.
Insikter och erkännande.
Det var skönt.




Lina har varit här i helgen. Underbart.
Vi har pratar, myst och bara varit.
Bio - Arn - Tårar - Förlösande.
Fika - Djupissnack - Shoping.
Trasig bil - Polis(er) - Cecilias levande fest.
Dans - Lindy - snörat skorna och intagit golven!



Jag har lagat frukost till mina två flickor som sov.
Dom vart glad.




Min Resa är igång och jag har börjat lyssna på Mitt Hjärta.

Kommentarer
Postat av: anna.

vackert*

Postat av: Tommy

Oj vilket fint blogginlägg!!! Tänk om man orkade piffa upp det såhär varje gång!!:)



Snart ses vi igen raring!!;)



Pusspuss

2008-10-21 @ 20:58:19
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback