blushing?

En kväll utan större förväntningar eller ansträngningar inför dans.
En kväll som blev tokbra! Bra musik å ett gäng glada gubbar som bjöd på sväng å känsla.
En kväll med bara bra dans, med få pojkar men vilka änglar. 
En kväll som gav leenden och berörde.
Vilken kväll!

Denna veckan önskar jag mig ut i universum att min jobbfront ska bli klarare. Ett jobb, ja tack.
Anna å jag håller på för fullt att fixa å dona i lghten. Såå fint här blir.
Nu gör vi oss redo för lite solstrålar på stan.
Varje morgon borde vaknas med humor, gärna från Robert Gustafsson.

"Ibland är jag så svag att jag trillar omkull när en tanke slår mig"


 

En dansaffär? Har du en sån med någon? I think i have. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback