Uppdaterad Önskelista


Eftersom jag fyller 25 år och det är jul ungefär samtidigt tänkte jag försöka komma på vad jag önskar mig.
Det är ju redan en del nära å kära som frågar och jag glömmer lika fort som jag kommit på vad jag skulle vilja ha.
Här kommer iaf en liten önskelista.

- Bärsjal i neutral färg från Looma Sino eller Babylonia Tricot-Slen
- Badrock i handduksmaterial (inte mysmaterial)
- iPod (nano tror jag)
- Vinterjacka
- Biljett till Bounce (The Last Bounce)
- Julkalender på BodyShop (eller ja, hela BodyShop egentligen..)
- Fina å sköna BH´s (amnings och/eller vanliga)
- Amningstoppar som jag tycker passar på mig
- Champagneglas
-
Whiskeyglas med rund botten (Anders önskar sig)
- Brödkavel
- Tårtspade
- Lite porslin som passar ihop med det vi har - i svart/vitt-tema å med hyfsad lika storlek
* 4 stora mattallrikar
* 4 djupa tallrikar

* 4 assietter (mindre tallrikar)
* 4 te/kaffe muggar
- Behandling/Presentkort på MoraSpasalong
- Duschdraperi, tvålpump och tandborstsmugg
- Diskmedelspump
- Pyjamasbyxor från Kappahl (där finns jättefina)


på återkommande. :)

Förresten. Hör gärna mer med Anders om ni funderar.
Inte kul om alla köper samma eller om ni inte förstår vad jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback