att tillåta tårarna rinna och våga släppa taget..

Tårarna rinner som floder och jag letar luft.
Tänker för mycket.
Känner.
Söker svar, letar varför.

Jag vet att jag borde vända, ändra.
Se ljus istället för mörker, och jag förstår inte varför jag gör det så svårt.
Varför jag tycker det är så svårt.

Allt mitt ont borde släppas taget om.
Ta emot nytt.
Kärlek.

Men just nu.
Fylls jag av tankar som.
Varför jag?

Varför min kropp. Min självkänsla. Varför min familj. Mitt hjärta. Mina tankar.
Vad ger någon annan rätten att förstöra mitt liv. Någons liv. Varför mina känslor.
Övergrepp. Misshandel. Alhohol. Missbruk. Spel. Pengar. Sex.
Barn. Födda. Ofödda. Mitt. Vårt.
Sjukdomar. Depression. Självdestruktivitet. Mörker.
Varför Jag.

Varför tillåter jag mig att tänka allt?
När jag vet att jag är bättre än så.

Mina underbara vänner.
Tack.

Jag ska gråta ut.
Släppa tag.
Börja om.

Börja leva.
Nu.

"there´s never nothing going on"


Kommentarer
Postat av: karro

jag önskar jag bara kunde befria dig från det onda, tyvärr finns det nog kvar så länge du behöver bearbeta det. snart är ni på rätt spår igen och då vänder allt och du kan få lite perspektiv på vad som hänt.



jag hoppas du står ut, gråt så mycket du kan och behöver.

tänker på dig.



puss din karro

Postat av: Ninnie

du är stark.

2009-02-12 @ 22:29:53
URL: http://ninniflikkan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kärlek = Förståelse av sig själv!

Motsatsen till kärlek är rädsla.



http://www.youtube.com/watch?v=gzVlSy-t0P0&feature=related



X2AJz0s&feature=related" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=0luX2AJz0s&feature=related

2009-02-13 @ 19:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback