tiden rusar!

Oj oj oj.
Tiden går så fort!
Kanske mest för att jag jobbar så mycket nu, några veckor till sen kommer det förhoppningsvis lugna ner sig lite när Tomteland stänger för säsongen.

Magen växer och jag känner mig jättefin!
Anders har fått en lekkamrat som svarar med fina små buffar när han pratar med magen.
Det är en underbar känsla å känna den lilla inuti.
Vi är i vecka 21 nu och har alltså passerat halvtid!
Det är mycket som pratas å fantiseras om nu vill jag lova.
Namn, vagnar, kläder, egenskaper, framtid...
Overkligt men roligt.

När jobben lugnar ner sig lite ska vi äntligen fara hemåt en sväng, via Gbg.
Jag längtar så!
Fredag-lördag (21-22 augusti) blir det Liseberg å en snabb vända i G för att sen åka till K till tisdagen.
Många födelsedagar å avvärka så det börjar bli dags å köpa lite presenter!
Vad önskar ni er?

Love


Kommentarer
Postat av: fanny jönsson från sävsjö

gu vad kul att du ska få unge ;) längtar du? saknar dig fia, såg inte dig alls på dansveckan på öland! puss puss

2009-07-27 @ 16:18:12
Postat av: Anonym

jaa det är heelt underbart,puss på er

2009-07-27 @ 18:23:29
Postat av: Ninnie

Så spännande! :)

Postat av: Malin

Kul att läsa din blogg, och följa er graviditet :) Vi är i vecka 16 nu, så spännande och roligt. Lycka till!

2009-07-28 @ 21:51:51
URL: http://malinisakssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback