i väntans tider

Väntar å väntar.
Så känns det mest nu i dagarna.
Bara några få dagar kvar tills jag lämnar Gbg för att försöka hitta lycka, lugn och ro hos min Anders i Mora.
Jag tror och hoppas det kommer bli bra!
Make it happend.

Jag väntar på att förkylningen åtminstone ska kännas lite bättre, inte sämre.
Väntar på att ett jobb ska dyka upp som känns som Mitt.
Väntar på Anders-prat. B-lycka. Kompiskramar. Dansrus.
På att få ur mig allt som finns där inne, bli "klar", lägga allt på bordet.
Jag väntar så på att det blir vardag med resor som gör mig gladare.

Väntar på Norr. Alla mina kärlekar, fina själar.
Jag väntar på att lägenheten ska bli mitt hem.
Där jag kan få plocka å pyssla så som jag vill.
Väntar på att få somna, vakna och leva.
Kär, lycklig och sprudlande.
Med din hand i min, Anders.

Ibland är det faktiskt precis det man ska göra.
Vänta.


Kommentarer
Postat av: Elin

Den som vantar pa ngt gott... :)

2009-03-18 @ 23:30:38
Postat av: lina

du är världens finaste du, min stjärna på himlen. <3

Postat av: michaela

Sitter bredvid dej i soffan o väntar o frustar. Nykeljävel.

2009-03-19 @ 12:29:36
Postat av: anders

Alskling du är helt helt! Underbar*****

Klart det kommer bli bra ;)

2009-03-21 @ 00:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback