äntligen Sol!

NU har vi äntligen fått sol å lite värme hit till Dalarna
sen jag flyttade hit har vädret varit i majoritet ganska kasst
jag hoppas verkligen att det blir en bättre sommar än sist
våren verkar iaf lovande som det ser ut nu
det gäller att passa på att njuuuta



hela familjen har legat lite sjuk i några dagar men nu mår vi alla bättre
igår var Villem och jag på föräldragrupp
det är så trevligt att få vara med andra mammor å bäbisar!



påsken var fin och mysig med bästa besök av michaela och viktor
en fin liten fika på kaffestugan å härliga solpromenader
fina varma dagar



det är så roligt att se hur han utvecklas vår pojke
det är verkligen underbart att vara förälder
mamma
det händer nya saker varje dag
och jag är verkligen tacksam
min fina familj



dagarna springer verkligen förbi och snart åker vi söderut
dop partaj dop igen
massa mys å fina vänner
bästa familjen
åh så jag längtar!



häromkvällen fick jag ett litet gråtbryt då vi skulle sova
jag har så himla svårt att somna utan Villem
det är som om jag hela tiden måste kolla till honom
rädslan av att hitta honom ickelevandes
är förlamande
krypande
han har börjat somna en del kvällar i sin egen säng
men då kan jag knappt somna
jag har tänkt alla
"man borde" "man ska" "inte" "vad ska .. säga" "hur" "varför"
men nu har jag bestämt mig för att skita i allt!
jag gör det som jag tycker känns bäst
hur som kommer han ju inte att vilja ligga hos oss i hela livet
(hoppas jag)
trots allt är han inte bebis särskilt länge
å det är inte särskilt konstigt egentligen att jag bara vill ligga nära
lukta på hans lilla huvud å hålla hans lilla hand
han är ju det finaste som finns


Kommentarer
Postat av: Malin och Alfons.

Hej hej!

Vilket fint foto längst upp i blogginlägget ;)

Och såklart de andra fotona med.

Vi läser nog din blogg ska du veta hihi :P.

Postat av: Anonym

Du gör helt rätt i att låta honom sova hos dig om du tycker det känns bäst. Jag gör likadant fast bara några timmar på morgonen.

2010-04-13 @ 16:45:08
Postat av: Malin

Känner verkligen igen känslan, kärleken är enorm, större än allt annat!!



Vill man ha de små liven i sängen, så ska man det! Man känner ju vad som är bäst, en dag vill de helt enkelt ligga i sin säng :)

2010-04-13 @ 20:01:07
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: linda

maw..

herrejävlar vilket bra kort (det sista)!!! :D



snart kommer vi äntligen ses. det känns härligt!

2010-04-13 @ 22:35:33
Postat av: Sandra

Vilken liten sötnos :) hihi kram

2010-04-15 @ 20:06:03
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback