uppdatering.

Antingen händer det inte så mycket eller så har jag helt enkelt inte någon lust att skriva.
Därför blir det tomt ibland här på bloggen.
Sen sist har det här hänt hos familjen Rosén/Johansson.


Villem badar fortfarande i diskhon, men nu börjar den bli lite liten!


Villem tycker mycket om att vara i bärsjalen.


Vi har tryckt Villems fot å hand o lera.


Villem sträcker på sig i soffan.


Villem hjärta Pappa


Villem har fått alla namn registrerade! - Villem Anders Rosén.


Jag har fått en finfin julklapp av älskling - en ny skiddress!


Dagliga pratstunden med pappa.


Såhär får Villem vara med när mamma gör sig fin om dagarna.


Två sömntutor.


Vagnen är Pimpad med julklapp från moster!


Å vår lilla älskling växer.
Idag på BVC mätte han 61 cm och 5650g!

Bokade biljett för hemfärd idag.
22 februari ska Villem å jag prova på å åka tåg - spännande!


Kommentarer
Postat av: Tommy

HELT UNDERBART!!:D Jag blir aldeles glad i hela kroppen. Så roligt att se att ni har det så bra! Kan tänka mig att det är skönt att vara mammaledig också!;)

Postat av: Malin

Vilka fina bilder:) Hoppas att det har blivit bättre med skriknätterna, finns ju inget värre:( Det kommer säkert att gå strålande att åka tåg:) Bättre än buss, på tåget är man ju lite rörlig:)

2010-02-03 @ 18:17:10
URL: http://malinisaksson.blogg.se/
Postat av: Linus

Du har fått en Award! ;)

2010-02-05 @ 11:05:51
URL: http://linusaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback