Lycka


Lycka är att få känna att man är den vän man hoppas att man är.



Det är så mycket roligt som händer nu.
Och oftast är jag så tacksam och glad.
Förväntansfull och upprymd av Längtan.
Men ibland har jag lite sämre dagar.
Det är nog bara sån jag Är.


I helgen var bästa Madde & Joel här. Så fin kvalitétstid och så mycket Lycka.

Villem har börjat på dagis och dom här två inskolningveckorna har gått bra! Självklart tårades ögonen på både mamman och pappan vid lämningar och hämtningar men herregud, det är ju bara tecken på vår oändliga Kärlek. Idag är Villem hemma från dagis med feber och snor. Jag antar att dom berömda Dagis Bacillerna är här..

Jag har blivit uppringd av inte mindre än 3 tidningar som ska göra reportage om mig och ViktResan - kul!

Öviksmaran har passerat och allt var lika underbart som jag hade anat. Bättre. Bäst.

Badrumsrenoveringen går framåt, om än inte i fiatempo. I helgen fortsätter vi med både badrum och städning av resten av huset! Det lär behövas.

Alla hjärtans dag var hemmamysig med min prins. Vi åt supergod Lasagne och jag fick 5 stycken fina röda rosor. Vi tände ljus och satt nära och var Lyckliga över hur fint vi har det. Vår lilla familj.

Jag ska försöka slänga ut lite bilder i helgen!
Det vore väl trevligt?

Kram!

Här är LillKillen iaf.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback