Produkter

Jag ska göra lite reklam för Allévo som alltså är det företaget som tillsammans med Familjeliv sponsrar min Viktresa. Efter att ha provat de flesta av Allévos produkter har jag nu hittat mina FAVORITER.

Om ni är sugna på att prova gå ner i vikt kan jag absolut rekomendera Allévometoden som kortfattat går ut på att äta regelbundet (5-6 ggr per dag) och att äta tallriksmodellen med halva tallriken grönsaker. Deras produkter används till KickStart i början av en viktnedgång och/eller som komplement till nyttig kost. Läs mer på deras sida om du är intresserad! Självklart är motion och ändrat tankesätt viktigt det också. Det finns en kostdagbok på hemsidan där man fyller i allt man stoppar i sig var dag - den är riktigt toppen!

Här är iaf mina favoriter i Allévos sortiment:
 
Nummer 1 - Red Berries Bar (200 kalorier). Så himla god så jag skulle kunna leva på den enbart. Men det håller ju inte riktigt i längden..

Nummer 2 - Choklad Drink (200 kalorier). Mums! Det går ganska fort och väldigt lätt att dricka ur den här goda chokladdrinken. Den är färdigblandad och det finns tillochmed ett sugrör med så den är redo att drickas på en gång!

Nummer 3 - Smoothie Jordgubb/Blåbär (100 kalorier). Av alla Kickstart-produkter är denna min klara favorit. I med lite isbitar, shake it well och du har en smaskig smoothie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback