nytt kapitel.

Hej på er!

Nu tänkte jag försöka göra en drive här på bloggen främst för min egen skull men även för er som vill följa min VIKTresa i 3 månader. Jag har nämligen blivit utvald att få vara med i en "viktklubb" på familjeliv.se som sponsras av Allévo och börjar idag! Det känns otroligt roligt och spännande. Äntigen ska jag bli av med dom gravidkilon som inte försvunnit ännu. Jag ska försöka uppdatera här på bloggen så gott som dagligen så att jag kan se tillbaka och se hur det var. Dessutom tror jag att jag inte faller lika lätt i olika små fällor och att jag inte ger upp om jag delar med mig av vad jag går igenom. Pepp som f*n är jag iaf!

Jag startar idag med vikt: 78,4 kg.

Återkommer med mått och bilder.


Kort och gott så mår familjen bra även om jag är genomförkyld och Villem liksaså.
Dessutom har han haft feber sista dagarna.
Julen hemma i Karlskrona var så himla fin så jag kan knappt tänka på det utan å sakna så mycket så jag får tårar i ögonen. Jag älskar min familj så mycket!


julafton hos mormor och morfar!


pepparkaksbak


lilla kärleken!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Å vi älskar er o Hejjar på dig <3

Kram

2011-01-03 @ 21:19:48
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Vilken söt liten kille du har! :) hoppas att din viktresa ska gå bra för dig! Måste känns jättebra att bli sponsrad av allevo, för det är ju skitdyrt annars!

Postat av: Tommy

Men lycka till!!:) Ska hålla tummarna! Men jag vet ju att det kommer gå kanon för dig. Kommer ju ihåg sist du gjorde ett rejält träningsryck och vart jävligt fitt!! Så det blir ju inga problem det här inte, bara att välja målvikt!;)

KRAM

2011-01-12 @ 10:05:31
URL: http://lauden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback